lördag 10 oktober 2009

Snälla, snälla...

... snälla . Kan inte du komma hit snart . Eller åtminstone skicka sms och medela mig att du inte kommer iaf . Jag vill veta det nu !!!!! Jag vill veta om ni kommer och hämtar mig , om du sover kvar där själv eller om du kommer hem hit ! Kan du ta och svar någongång eller ? Jag tycker inte om att vänta på svar från dig . Det är ganska så tråkigt om jag får säga mitt iaf . Men men det är ditt eget liv . Om du inte vill att jag skall veta något så är det upp till dig helt klart . Men det hade vart mkt skönare för min del om du bara hade skickat iväg ett sms "Jag sover i Fole" eller ngt i den stilen . Det är ionte så himla roligt att bara sitta här och inte veta om man skall gå och lägga sig eller om skall vara vaken för att någon kanska kommer och hämtar en . Men nej nej . Man säger inget till lilla Anna om hur det blir nej . Förlåt men IDIOT .

Förlåt för att jag skriver så här men jag är bara så trött och irreterad när jag aldrig får någon information om vad som skall hända . Du vet om att vi skall vara hos mamma och då e det klart jag åker hem till hennes lägenhet när inget annat är sagt . Jag lär väl sitta uppe tills du skickar sms om var du är , om du kommer hem eller vad . Bara jag får ngt ända litet täcken på att det finns ett liv och att jag oxå finns i din värld ! Snälla ta inte det här på fel sätt när du läser det . Snälla !

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: