onsdag 8 februari 2012

Ännu en dag..

.. hemma i soffan känns det som. Som tur är skall man vara barnvakt ikväll så man har något att se fram emot att göra.

Något som tynger mig för tillf är att jag vill hitta ett jobba att hålla på med men jag har bara typ två veckor på mig att hitta något sen måste jag bestämma om jag skall jobba på fiket eller inte och det känns jobbigt att jag måste bestämma nu om jag vill jobba där i sommar eller inte. Säger jag nej för att hitta ett annat jobb så är det ju inte säkert jag hittar något men det känns inte som att man kan söka något nu till hösten. Som tur var har jag jobbet på buf. En liten säkerhet iaf. Önskar bara livet kunde lösa sig bättre. Det känns som att man sätter för mycket press på mig just nu. Jag vet inte om jag klarar av det. Känns som att man håller på och gå in i väggen för att man är stressad.

Men men det skall säkert gå vägen. hoppas bara att det blir snart för jag orkar inte med det här så mycket mer. Som tur är har man lite små jobb på gång iaf.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: