onsdag 22 juni 2011

Äntligen

Nu är allt stressande över. Det har hänt en massa sen jag skrev sist. En väldig massa måste jag säga. det har vart fram och tillbaka med allting.
  1. Jag har tagit studenten
  2. Har fått veta en jätte tråkig nyhet
  3. Har haft studentbjudning
  4. Kollat efter ett ställe och bo
  5. Har fått ett hus att bo
  6. Packat på grund av flytt den 1 juli
  7. Mamma har köpt hus flyttar den 1 juli
  8. Börjat jobba
Och allt detta har hänt sen den första juni typ. :S Men nu har man fått ett stort hus att bo i. Känns jätte skönt. det jobbiga är hur man skall fylla upp allting. Allt som allt är det 5 r.o.k. :S Lite skrämmande. Men jag har ju bott här halva mitt liv så det skall nog gå bra. Men det känns konstigt att flytta in alla saker och samtidigt se mamma flytta ut alla sina saker och in med vårat. Men det skall bli skönt och verkligen få bo här själv utan mamma. Fast man har ett hus på vardera sida om sig på gården. P Haha. Men snart så har man kommit på plats. får dock bo i denna flytt röra tills mamma och dem flyttar ut. Men det är bara två veckor dit typ. Det bästa med allt är att vi har ett gästrum och ett STORT kök. :) längtar till det bara är vi två i huset och man bara kan leva.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: