onsdag 11 maj 2011

If your life is upside down..

Nu känns det som att mycket håller på att vända på rätt spår igen. Det är så jobbigt in för studenten. Dels är det en massa saker som skall fixas i skolan med arbeten som skall vara inne innan man slutar och andra rest uppgifter. Dels är det en massa som skall fixas inför studenten. Allting är väldigt drygt. Nu är det bara min balklänning som jag väntar på och jag hoppas att den kommer snart. Börjar bli lite orolig. de sa att den skulle komma i Maj och nu är det Maj så jag vill ha den så att man kan prova den och sånt. :/

I morgon skall man då ha nationella i engelska B igen. Fast nu är det listening och reading som gäller. :P Hoppas att det går bra. Och att det går fort dessutom. :/ Sen skall det inte vara något mer i den kursen så. Inte vad jag vet. Vi har ingen Eng på måndag iaf så långt hänger jag med.

Något som är drygt är att hade det inte varit för NA så skulle jag vart ledig i morgon för vi har ingen lektion på eftermiddagen och sen på fredag så hade man oxå vart ledig om det inte hade vart för obs gruppen som man skall vara med i. JÄTTE drygt. En del i klassen är därför helt lediga både torsdag och på fredag. :S Men men.

Nej nu skall jag försöka att hitta mig ett liv. Börjar inte fören 10,30 idag. :P Haha

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: