tisdag 12 april 2011

Just crazy :S

Ibland kan man bli så där alldeles galen på saker och ting. Och oftast utan någon anledning anser jag iaf. Men men. Det värsta är iaf när man håller på och skall fixa något eller laga något och ingenting blir som det skall. Allt funkar till man nästan e klar och upptäcker att något sitter galet som man satt dit i början och då måste göra om precis allt igen. :S Och inte roligare blir det för det när det handlar om bilar och elfel. Men men. Jag skall inte klaga min bil fungerar iaf det gör ju inte honeys. Vi fick domen igår. Det kostar mer att laga den än den är värd. Så det blir nog skroten för den med sen får vi leta efter en ny bil till sommaren. Tills dess så klarar vi nog oss på golfen. Det är nog det bästa med att jag ännu går i skolan och kan ta bussen gratis.

Jag måste oxå säga att det är grymt skönt och vakna på morgonen och veta att älskling skall gå upp nu men att jag kan ligga kvar och sova en till två timmar till. hehe. Sånt e livet honey. :P Haha. Nej nu skall jag nog vara lite social till honom tror jag . :P Iaf tror. :P Haha

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: