söndag 10 april 2011

Blläääää

Kan man ha något liv när man har tråkigt. Jag tror inte det i alla fall. Inte jag.
Och inte finns det någon som kan komma till Gothem och vara med en heller. Dem som vill kan inte ta sig hit och jag kan inte ta mig till någon heller. :( Jätte tråkigt. Men men. Det är väl sånt man får leva med. Jag skall nog ta och pysa hem till mig oxå. Fast jag kanske väntar tills mamma kommer hem så att man kan säga hej till henne innan man åker. Har inte träffat henne på jätte länge känns det som. Inte sen torsdags iaf. Haha. Men men.

Och älskling kommer inte fören vid 1 nånting i natt. Han skall ju hjälpa till att packa ur bilarna innan han åker hem. Drygt som fan tycker jag. Fast det viktigaste måste ju ur förstås. Haha. Men men. Jag kanske hinner sova någon timme eller så innan han kommer. Eller så ligger man och ser på film och halv sover. Hahah

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: