onsdag 13 april 2011

igen och igen

Än en gång så sitter man i skolan. :P Haha. Det jobbiga med onsdagar är att jag bara går en och en halv timme sen slutar jag. Det är typ från halv 11 till kl 12. DRYGT.....! Men jag kan inte göra så mycket åt mitt schema. Och inte kan jag åka hem än för älskling har bilen och är på möte nere på hansa. :S Men jag har grymma idéer om att gå till Dessan och ta en kaffe och en toast. fast sen kommer man på att det kostar pengar och dem behöver jag men det är och andra sidan inte så mycket pengar det rör sig om. :P Haha.

I morgon skall man ha en redovisning som varar i en kvart. Men det läskiga är att den skall vara i Aulan med mick och allt. :S Scary. Inget att göra åt det är bara att göra. Det kommer dock att se väldigt roligt ut att se vår LILLA klass sitta och lyssna på en i STORA aulan. :P Haha

Nej en kaffe får det bli. :P Och läsa tidningen. :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: