onsdag 26 januari 2011

Ännu en dag

Idag är oxå en sån här dag då man måste vara kvar på skolan fast man inte har ngt alls att göra. Slöt kl 12 men skall åka skidor med klassen halv 5 så jag mst vänta i stan och när man inte har ngt att göra så e man ju så klart så patetisk att man sitter kvar i skolan. :P Haha. Jag mst verkligen skaffa mig ett liv känner jag. Fast det e ju inte så lätt när nästan alla man känner i stan jobbar. :( Men men. Jag får väl sitta vi FB och vara en nörd och spela på CityVille och FarmVille. Just har jag berättat att min kära mor har blivit FB beroende. :P Haha. Brukar reta henne för det. Hon MÅSTE alltid gå in på FV eller CV och göra en massa saker. Haha. Jag tycker det är jätte roligt med tanke på att det var hon som hatade sådana sidor förut. Haha. Men jag tycker det är lite roligt samtidigt. Haha.

Jaja. Nej nu skall jag fortsätta sysselsätta mig på något vis. :P Haha

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: