onsdag 3 november 2010

Jaha då

var man tillbaka i skolan igen. Har inte vart här på över två veckor i och med att jag låg sjuk i en vecka och sen hade vi höstlov och sen var vi lediga igår och i måndags. Och hela dagen blir förstörd av att man vet att man har ett utvecklingssamtal där jag vet att man kommer att bli nedklanckad. Tycker det inte alls e roligt. Jag vet att jag var dålig på att vara i skolan i våras men alla dessa gånger har jag faktiskt tillstånd till att vara ledig på eller sjuk. Först låga jag jätte förkyld i börjjan på sep. Sen var jag ledig en vecka för att åka till Bulgarien. Sen var jag sjuk i feber tre dagar efter det och det visade sig att det utvecklade sig till övreluftvägsinfektion som gjorde att jag låg hemma i en vecka så jag har defenitivt inte skolkat eller lådsas vart sjuk.
Men men. Vill dom jävlas så kan dem få göra det. Jag vet att jag inte gjort något fel och jag har ett läkarintyg på att jag var sjuk. Men denna jävla skola hittar alltid tillfällen att klaga på att man är för dålig. :( Inte alls roligt. Och inte vet jag vad jag skall göra åt det. :( Vill ju inte vara sjuk och missa en massa. Så sluta då för i helvete att klaga på mig och hjälp mig istället.
Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: