onsdag 3 november 2010

Happy as a child in the candy store..


Blev jätte glad idag efter skolan. Gick på stan med T, M och D och hade jätte roligt och efter det så fick jag ett samtal och då var det min bby som sa att han skulle komma in till stan och umgås med mig en liten stund om jag hade lust och det var självklart att jag hade. sen följde han med hem och på vägen hem var han så gullig att han köpte ett par verkstadsbyxor åt mig. :D Så nu kan jag vara ute i garaget mycket mer med honom ansåg han. :P Haha. Fast jag tycker att jag börjar lära mig en hel del där ute nu iaf. Jag vet hur man byter grenrör, fläktremmar, dörrhandtag mm. :P Haha.

Nej nu skall jag flyta tillbaka i nostalgi med disneylåtar. :D:D

Pusspuss från Pysen

1 kommentar:

JOHANNA sa...

Jättefin blogg. Gillar din header ! :D