onsdag 6 maj 2009

Ibland ...

Ibland så e det så jävla skönt att bara få prata av sig och verkligen berätta saker för folk . Själv e jag alltid annars en sån som alltid lyssnar . Men även en sådan person behöver få prata av sig . Jag e så jävla tacksam mot de vänner jag har som verkligen vet cad man vill och behöver . Visst jag tycker det e jätte kul och lyssan på allt och alla men jag tycker själv det e skönt och prata om saker . Visst jag pratar väääällldigt mkt själv , men det är mer allmäna saker nästan aldrig känslor . Dem senaste tiden har egentligen behövt prata med någon och det har jag fått gjort . Kanske inte så mkt som jag velat men det e iaf en början . Men sluta inte berätta saker för mig ändå . Det e väldigt skönt och få tala ut ibland och verkligen känna att man fått lätta på hjärtat . Jag önskar bara att jag hade gjort det förut och inte börjat med det nu . Då kanske inte allt hade varit så upp och ner som det redan e . Och när jag säger tack till alla mina vänner ( ni vet vilka ni e ) Så menar jag verkligen tack .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: