tisdag 19 maj 2009

Haha

Åkte in med bussen till stan vid 10.40 . Gick runt lite på stan i väntan på att pappa skulle komma in . Han kom typ vid 12 och då gick vi på max och åt . As mkt folk . E hel skolklass som var på klassresa . Tog typ en halvtimme innan man ens kunde få någon mat . :S Men men gott var det . Sen gick vi till snuthuset för att fixa pass till oss med tanke på att vi skall till SKOTTLAND i sommar . :D xD Haha . Längtar längtar längtar ! Sen när det var klart så åkte vi till tandregleringen för jag skulle fixa tandställningen . Har fått renbågsfärger . ^^ Hihi . När allt var klart där så skulle jag inpå hörcentralen och lämna in min extremt dåliga hörapparat som bara går sönder hela tiden . :@ Efter det så bjöd pappa på glass nere på glassbaren . Sen lämnade han av mig på öster och jag tjata typ ihjäl mig på att försöka få ner Puff och PappaDanne till stan men det slöt med att jag gick hem till Danne . Haha . Dom skulle försöka sig på att baka en rabarberpaj som faktiskt var jävligt god av en skum anledning . Haha . Sen var jag tvungen att åka hem med halv 6 bussen . Men det var en ganska så rolig och intressant dag .

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: