torsdag 3 februari 2011

orkar inte

I morgon bär det av till Tärnaby men jag orkar verkligen inte. E helt slut i kroppen och jag har ännu ont i halsen. :P Men men får väl åka med så att man kan få ett betyg iaf. :/ haha. Sitter just nu i skolan och väntar på att Jane skall komma och hämta upp mig.

Min kära farfar har nämligen ramlat och brutit foten så han ligger just nu på lassis. Han verkar må bra iaf. Han hade inge ont när Jane klämde där så de trodde att det bara var en stukning men det visa sig att allt var av. :S Läskigt men så kan det gå. Så nu kommer han att få sitta i rullstol ett tag fram över. Det ända jag e bekymrad över är att han inte kommer att bo hemma på gården verkar det som. Det e ju inte det minsta handikappsanpassat där som det är just nu. Visst trösklarna är ju fixade med tanke på rullatorn men inte för en rullstol. och tror ni inte att han bröt foten på det bra benet han har då. Jag tycker det bara är synd att jag inte hinner åka och säga hej till honom innan jag åker till fjällen. Får göra det efter att jag kommer hem igen.

Krya på dig faffa

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: