fredag 25 februari 2011

Nej nu..

Jag mst verkligen skärpa mig nu. Haha. Det e ju evigheter sen jag var här ju. :P Haha. Men men. Det har varit så mycket som har hänt både hemma och i skolan sen har man varit i Tärnaby i en hel vecka. :) As nice. Nu kan jag åka utför. :P Och alla i klassen kom hem med hela ben. :P Jätte skönt det med.

Vi skall se på filmen från den resan idag by the way. Vet inte riktigt om jag vill det men vi har iaf inga vanliga lektioner pågrund av det. :P Haha.

En annan sak som jag kommit på är att det är väldit dyrt att ta studenten. :S Fy fan vad saker det är som man skall fixa inför det. Men jag kommer kanske undan billigt med skorna om S hittar några fina på Thailand. :P Den skit ungen skall ju vara där nu ett tag. Hon kunde väl ha packat ner mig i väskan oxå. :P Hehe. Det hade vart roligt. :P Men vi får väl spara själva och sen åka ut och åka jag och älskling. :D Skulle vilja bila ner till Italien. :D Det gjorde svärmor och hennes sambo i somras. :D Synd bara att hon blev dålig där nere. :S Men men.

Nej nu skall jag till dessan och dricka en kopp kaffe tror jag. Eller ta en macka. Det kvittar tror jag. eller kanske båda. :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: