torsdag 10 juni 2010

Yes

Jag e ledig på måndag. Fatta vad skönt det är. Och i morgon åker jag till Jordbro. :D Hihi. Skall bli fett skönt. Jag önskar bara att Basti kunde åka med. Det känns som att vi aldrig reser iväg någonstans utan alltid sitter hemma och glor på TV tsm. Men det blir väl bättre nu när han får ett jobb. Hoppas jag iaf. Men man kan ju aldrig veta riktigt ordentligt.

Det är väldigt tråkigt att sitta själv i sklan men jag kan inte gör något åt det för vi fick sms igår kväll om att samhällskunskapen var inställd och i och med att jag bor på landet så kan man ju inte komma in senare än vad jag gör. Eller jo det kunde jag men då hade jag fått stressa för att kunna komma i tid och det orkade jag inte med. Så jag tog hellre den tidiga bussen. Men det gör inte så mkt.

Jag somnade kl 6 igår kväll by the way. Fast jag blev väkt typ 1000 gånger av Basti för han ville inte att jag skulle sova men det var jätte skönt och jag sov hela natten sen med så jag tror att jag behövde sova. Haha. Skönt var det iaf. Fick veta att Mina hade legat uppe på mig och slickat mig i hela ansiktet. Den hunden är inte normal någonstans. Fast hon är världens gulligaset. :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: