onsdag 9 juni 2010

Men hallå. :S

Det här e ju läskigt kl är just nu 07,20 och jag sitter redan i skolan. :S huuu. Men men. Inte så mkt jag kan göra åt det. Jag har iaf tur som har älskling hos mig. Annars hade det varit lite tråkigt tror jag. Haha. Vi skulle nämligen åka och lämna Leif vid båten och jag lovade Basti att jag skulle åka med för han börjar inte fören vid 9 idag. Så det kan gå asså. Hehe.

Idag skall vi planera 1+3 dagen som kommer vara den tredje dagen i skolan i höst. :P Hehe. äntligen får jag börja i 3:an. Haha. Det känns skit konstigt men det får väl gå. Haha. Jag tänker iaf inte byta en gång till. Men hade jag fått så skulle jag nog ta ut ett sabbats år för jag e så himla skoltrött just nu. :S Det är nästan läskigt men det skall bli skönt med lov nästa vecka även fast man börjar att jobba. :D

PÅ FREDAG KOMMER JAG SANDRA!! :D
Det skall bli så jävla kul att åka upp till dig igen. Jag saknar dig jätte mkt. :D:D Och sen skall man ju gå på dop oxå. :D Hihi
Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: