lördag 7 november 2009

Hihi

Sitter hemma hos pappa just nu . Slöt sista dagen på praktiken igår . :D Det har vart skit roligt att vara där men samtidigt skönt att få fredagkvällar lediga . :D I morgon är det farsdag . ^^ Hihi . Maja kommer ikväll hit hon med . :D Jag undrar bara vart alla skall sova för alla barnen är här idag .:S Men men det går säkert skit bra .

Jag har hittat de mest underbara sångarna och den mest underbara covern på en låt som de sjunger . Kurt Nilsen, Espen Lind Askil Holm och Alejandro Fuentes . Dom fyra är bara så klockrena så det inte kan bli . Och låten som man bara måste lyssna på när de sjunger är "Hallelujah" av Leonard Cohen . Hela jag bara ryser när jag hör den låten med dem . Jag kan bara tragla den låten om och om igen med dem för att den är så totalt underbar så att det inte är sant . Alla mst bara lyssna på dem . Jag lägger upp en video på låten senare . :D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: