måndag 19 november 2012

Tankarnas universum

Tankar som snurrar, man vill bara kräkas utav alla tankar ibland. Vad skall man göra? Vad skall man inte göra? Jag vill be dig dra åt helvete för att du gjort som du gjort men jag vill ha kvar dig i mitt liv. Hur gör jag. Alla andra säger till mig att be dig dra för att jag skall må bra men jag vet inte om jag är redo för det samtidigt som jag vet hur mycket som ligger bakom deras ord och meningar. Det jag minst av allt förstår är hur du kunde göra som du gjorde när du lovade mig något helt annat i början. Visst är det ditt liv men hur tror du egentligen det känns och veta att man blir bortblåst som en jävla handske. Märker att jag inte var värd mer för dig. Men jag vet iaf att du kommer alltid ha en plats hos mig oavsätt om jag säger upp all kontakt med dig eller inte.

Men jag måste säga att vad fan har hon med mitt nummer att göra. Det var jävligt lågt av dig måste jag säga. trodde du på fullaste allvar att jag skulle vilja ha med henne att göra?? Trodde du jag tänkte svara när hon hör av sig till mig??

Jaja. Snart hämtar du dina saker och det skall bli skönt att slippa tänka på att du skall komma hit.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: