torsdag 6 september 2012

Färdig

Nu är det färdig bakat för idag. Blev rätt så bra i mina ögon iaf. Skall göra klart dem i morgon den lilla tid jag har över det vill säga. Sitter hemma och är jätte trött skall gå och lägga mig och sova tror jag. Eller så sitter jag kvar vid datan ett tag till, har inte bestämt mig ännu men något utav dem alternativen iaf. Haha. I morgon blev det jobb fick jag veta. Från 7 till 5. Lite små drygt med tanke på att då får jag ett pressat schema sen. Men det löser sig. Jag har iaf ngt att se fram emot i morgon. Skall hämta min lilla söta 08 och hennes pojkvän vid båten. Tycker synd om honom som skall bli omgiven av mina vänner haha. Men han kommer nog att klara sig galant tror jag. Lite skönt är det när dem kommer ner ist för att jag åker upp. Jag slipper då vara mobboffret. Haha

Nej nu vet jag inte vad jag skall göra. Kanske ta en nypa luft.

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: