lördag 24 april 2010

Somebody said a prayer

Sitter hemma hos pappa just nu fast han inte är hemma. :D Han e just nu i Amsterdam. Skall vara där tills på torsdag sen kommer bästaste pappa och Jane hem igen. :D Kommer att sakna dem. Det e så skönt att bara komma hit och prata med dem om vardagliga saker. :) Men jag önskar dem en jätte trevlig resa iaf. Haha. Fast det e ganska skönt att vara här när dem inte e här heller men på något konstigt vänster så är det fullt med ungdomar här, jag, Basti, Anton Jennifer, Simon, Nettan, Dennis, Oskar, John, Andreas, Niklas och Tim. Man kan nästan öppna en fritidsgård ju haha.

Har jobbat idag från 3 till halv 9. Det var störtskönt men stressigt. Detsamma gällde igår men då var det avslutning på thaimatskursen om har vart. :D Det var jätte roligt och se. Så allt som allt har jag tjänat 700 spänn demn här helgen. Det är störtskönt. Basti och jag kanske skall bli sambos igen. :D Dada skall kanske hyra ut sin stuga till oss. :D Det skall bvli skit kul att bo typ sådär en 10 m från jobbet isf. Fast älsklingen har ju 3 mån uppsägniong. :/ Vilket e surt men vad gör man inte för att få flytta tsm. :D Jag hoppas att det skall bli så iaf. Den stugan är jätte fin och bra. Plus att vi får ha vår vovve där. Det var ju det som hindrade Basti från att flytta hem till mamma. Åsa och Bengt ville inte ha en till hund på gården. :( men men så e livet. Man får väl leva igenom det med.
Nä nu skall jag fortsätta att vara social mot allt annat folk tror jag iaf. :P Haha. Eller iaf försöka, jag e inte så duktig på det när man väl har satt sig vi denn aförbaskade data. Man brukar bli fast ett tag här. Haha. Men jag tycker det e väldigt kul och vara här mede fast jag sakll bli mkt bättre på att skriva här tycker jag.
Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: