torsdag 11 februari 2010

Jag vägrar att vara ett problem

Sitter i skolan just nu och har inte så mkt för mig . Vi skall jobba med hörselnedsättning men det går inte så väldans bra . Man sitter bara och tänker på allt annat som INTE har med hörseln att göra så jag bestämde mig för att ta en liten paus från arbetet och sätta mig här inne som jag kom på att jag inte har varit på evigheter . :S Hjälp asså . Jag mst verkligen bli bättre på det . Detta går bara inte . Visst jag tycker det är jätte intressant att jobba med hörseln men man kan bli lite smått trött på det efter att jobba med det 4 dagar i veckan och sen veta att det är typ 4 VECKOR till som ser likadana ut . SHIT POMME FRITE . Haha . Det allra roligaste med att jobba med detta är ju att jag får veta mer om min egen hörselnedsättning . :D

På söndag e det alla hjärtans dag för er som inte har upptäckt det ännu . Jag har ingen som helst aning om vad jag skall köpa till Basti . :S Det är lite skrämmande . :S Han skrev att han ville ha en USB kabinet men jag har ingen som helst aning om vad det är för något . Men det blir säkert skit bra . Jag vet vad jag önskar mig iaf . Och det vet han oxå men jag vet inte om jag kommer att få en sån som jag vill ha . Inte på söndag iaf . Det skulle vara om han åkte ner och handlade det innan han kom ut till Gothem men jag betvivlar det starkt . Haha . Han kommer säkert inte ens ihåg att han skall köpa ngt till mig . Men jag e bara glad för att ha honom hos mig på söndag med tanke på ur sällan jag får träffa honom nu för tiden . Men det skall väl bli bättre sen när vi får körkort båda två. :D Jag älskar dig Sebastian Bergsten <3

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: