onsdag 16 september 2009

Ojj

Jag som sa att jag skulle bli bättre på att skriva här . :S Se hur det gick . Hehe . Men men . Bättre får jag bli på det . :P Sitter hemma hos mammi just nu sjuk och eländig . :S Inte så jätte kul men det får gå ändå . Jag bävar för hur mkt jag missar i skolan bara . Men men . Det får jag ta med klasskamraterna när jag kommer tillbaka .

Var uppe i Gnesta förra veckan , det var då jag blev sjuk . Hmm . Det e inte bra det . Haha fast alla andra där var oxå sjuka så det jmnar väl ut sig antar jag . :P Hihi . Fast jag hade jätte trevligt där uppe . Längtar tills nästa gång man skall åka upp dit igen . :D

Juste jag har ju fyllt 18 oxå . bara det var ju ett äventyr . Haha . Fast jag behövde inte visa leg när jag skulle handla cigg . :( Det var lite surt men sådant e livet titt som tett . :P Hihi . fick göra det sen på kvällen när vi skulle ut på krogen ist . :D Det var meningen vi skulle gå på Bistro men det var typ dött så då tänkte vi att vi försöker med Hamnplan 5 ist men självklart hade dom 21 den kvällen så det blev att promenera upp igen och munken gick det inte alls på så det fick bli Gutekällaren . Men vi hade jätte kul där med . Synd bara att inte alla kom med dit . Vi får ta och gå ut en annan gång ist . :D Haha .

Snart blir det tatuerings taijm !!! <3 Skall ringa till Systra mi och beställa en tid bara . :D:D

Pusspuss från Pysen

Inga kommentarer: